sobota, 13 grudnia 2014

Social Media Book Tag

Hej!

Postanowiłam pobawić się w TAGi. Będą publikowane na blogu. Mam nadzieję, że często, aby nie zanudzać was samymi recenzjami.

Social Media Book Tag jest dość popularny, ale jeśli ktoś nie kojarzy to wytłumaczę o co chodzi.
Podawane będą różne znane portale społecznościowe, do których będzie trzeba dopasować książkę. Aby już nie przedłużać przejdźmy do sedna :)


1. Twitter

Twoja ulubiona krótka książka.


Zdecydowanie "Dziewczyna i chłopak wszystko na opak" Wendelin'a Van Draanen'a. Niby jest to powieść o zwykłej dwójce dwunastolatków, ale urzeka swoją historią, głębią. Porusza różne tematy. Przyjaźni, miłości, choroby, więzi rodzinnych, sąsiedzkich.
A czy wspominałam już, że film jest również fenomenalny?




2. Facebook

 Książka, którą każdy przeczytał i poczułeś presję aby ją przeczytać.


Myślę, że mogę tutaj dać "Gwiazd Naszych Wina" John'a Green'a. Tak, każdy (no prawie każdy) czytał tę książkę. Po wyjściu filmu na podstawie tego dzieła, zrobiło się o tym autorze bardzo głośno. Na Instagramie było i w sumie nadal jest, pełno zdjęć z książką Greena lub przedmiotami, rysunkami ze słynnym "Okay? Okay".


3. Tumblr

 Książka, którą przeczytałeś zanim to było popularne.


Czytać nałogowo zaczęłam bardzo późno. Do dzisiaj nadrabiam książki "must have". Owszem, czytałam parę, które nie były w tamtym czasie popularne, ale jednak do dziś nie zyskały sławy. A więc dam tutaj "Pięćdziesiąt Twarzy Greya" E.L. James. Wśród moich znajomych, rodziny nikt nie znał tej powieści, ewentualnie były jakieś pogłosy. Teraz wielu z nich zna całą historię.



4. Myspace

 Książka, która nie pamiętasz czy Ci się podobała czy nie.

Jakoś nie mam tego problemu. Zapominam po jakimś czasie fabułę, główny wątek, ale zazwyczaj pamiętam czy męczyłam się z tą książka, czy też miło spędziłam z nią czas :)




5. Instagram

Książka tak ładna, że musiałeś zrobić jej zdjęcie.


Robię zdjęcia praktycznie każdej książce, ale ten prawdziwy urok w sobie ma cała seria "Delirium" Lauren Oliver.




Te okładki są CUDOWNE!


6. Youtube

Książka, do której chciałbyś zobaczyć ekranizację.


Chciałabym zobaczyć na ekranach "Ostatnią Spowiedź" Niny Reichter. Powstałby fenomenalny romans z dreszczykiem emocji. Przede wszystkim jestem ciekawa kogo wybraliby do roli Bradina i Toma. Tak, to mój faworyt w tej kategorii.






7. Goodreads (polskie LubimyCzytać)

 Książka, którą polecasz wszystkim.


Zdecydowałam się na "Wszechświat kontra Alex Woods" Gavin'a Extence'a. Główny bohater to fenomenalny gość. Opowiada o niezwykłej przygodzie i przyjaźni, która spotkała go ze starszym, ale jakże zabawnym mężczyzną. Książka dla każdego, niezależnie od wieku, płci, rasy czy czegokolwiek! ;)



2 komentarze:

  1. Fajnie, że zrobiłaś ten tag. ;) Od dłuższego czasu poluję na "Wszechświat kontra Alex Woods", bo wszyscy bardzo chwalą tę książkę. Jak tylko ją gdzieś zobaczę to na pewno kupię. :P
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Wszechświat kontra Alex Woods" to świetna pozycja. Naprawdę polecam :)

      Usuń