piątek, 26 grudnia 2014

Świąteczny Book Haul #2 (część 2)




1. "Mały książę" Antoine de Saint-Exupery

"Małego Księcia" czytałam już parę lat temu. Niestety dopiero teraz zdecydowałam się na zakupienie własnego egzemplarza. W końcu będę mogła powracać do tej książki, kiedy tylko będę chciała.

2. "Czas Żniw" Samantha Shannon


Przyznaję się! Kupiłam tę książkę, tylko ze względu na pochlebne recenzje i wysokie oceny. Nawet zbytnio nie zaznajomiłam się z treścią tylnej okładki.

3. "Zbuntowani" C.J. Daugherty



Czwarta części serii "Nocna szkoła". Trzy pierwsze tomy czytałam i spodobały mi się. Przepraszam, ale jest ktoś tutaj Team Carter? Czy jako jedyna wolę jego?

4. "Julia. Trzy tajemnice" Tahereh Mafi



Wszystko znajduje się tutaj.

5. "Wiecznie żywy" Isaac Marion


Sama nie wiem, czemu zdecydowałam się na tę książkę. Aktualnie ją czytam. Jak się dowiedziałam, na jej podstawie nakręcony został film! Jejku, gdzie ja byłam przez te wszystkie lata?

6. "Wierna" Veronica Roth

Ostatnia część "Niezgodnej". Nie zaczęłam jeszcze tej serii, ponieważ ktoś mi zaspoilerował ostatnią część. Jak ja takich ludzi uwielbiam :)))))))))

7. "Cztery" Veronica Roth

"Cztery" to początek trylogii "Niezgodnej". Pomimo, że wiem, jak ona się zakończy, zamierzam od deski do deski ją przeczytać.

8. "Monument 14. Niebo w ogniu" i "Monument 14. Wściekły wiatr" Emmy Laybourne

Druga i trzecia część trylogii "Monument 14". Również jej nie zaczęłam. Boże, daj mi więcej wolnego czasu na czytanie!

9. "Wielki mistrz" Trudi Canavan


"Wielki mistrz" to prezent od mojego przyjaciela. Kupił pierwszą, lepszą książkę, a potem się zestresował, bo po zakupie, zauważył, że ta książka to 3 część cyklu. Ale miał szczęście, bo akurat pierwszą część "Trylogii Czarnego Maga" mam na swojej półce.

10. "Poza czasem" Alexandra Monir

Nie czytałam jeszcze książki o przenoszeniu się w czasie, a słyszałam, że druga część jest fenomenalna. Zobaczymy. :)

11. "Gone. Faza pierwsza: Niepokój" Michael Grant

Akurat do zakupu tej książki zachęcił mnie fakt, że mój kuzyn miał całą serię na półce. Skoro on ją przeczytał całą, to musi być naprawdę niezła.

12. "Trylogia czasu" Kerstin Gier


A zakup tych książek znajduję się pod nazwą "piękne okładki, kupuję!".

13. "Przekręt. Futbol i zorganizowana przestępczość" Declan Hill


Książka wygrana w konkursie na stronie granice.pl.

14. "Barca. Życie, pasja, ludzie" Jimmy Burns



Książka od mojej przyjaciółki, która doskonale wie, że kocham FCB.

P.

2 komentarze:

  1. Jeszcze więcej wspaniałych książek :o Małego księcia i Gone czytałam już w gimnazjum i bardzo podobały mi się te książki :) Chciałabym zacząć serię Monument 14 i Niezgodną, więc może też kiedyś kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas żniw - czysta perfekcja, polecam! :)

    OdpowiedzUsuń