piątek, 26 grudnia 2014

Świąteczny Book Haul #2 (część 1)




Hej! Dzisiaj drugi dzień świąt. Co oznacza, że jutro powracamy do rzeczywistości. Dość leniuchowania, czas wziąć się do pracy. Błogi czas przemija.

Jak wiadomo, we Wigilię, Gwiazdor przyszedł do mnie, aby podarować mi prezenty. Pamiętał, co uwielbiam i przyniósł mi wiele książek. Chyba byłam naprawdę grzeczna w tym roku :D


 
Ten stosik podzielę na dwie części.


1. "Dziewięć żyć Chloe King" Liz Braswell

Na tę książkę polowałam już kiedyś, ale zawsze albo zapomniałam o niej, albo były książki, nieco ważniejsze do kupienia. Lecz w końcu ją mam! :D

2. "Obsydian" Jennifer L. Armentrout

Czytałam wiele recenzji na temat tej książki. Po wielu godzinach refleksji, zdecydowałam się przygarnąć ją do siebie. Skoro wszyscy tak pokochali Daemona, to ja też chcę! :)

3. "Miasto zagubionych dusz" i "Miasto niebiańskiego ognia" Cassandra Clare

Czytałam cztery pierwsze części "Darów Anioła", więc warto dokończyć tę serię. Co prawda, "Miasto upadłych aniołów" nie za bardzo mi się podobało, ale nie zniechęcam się tak szybko.

4. Cykl "Engelsfors" Mats Strandberg, Sara Bergmark Elfgren



Sama nie wiem, czemu zdecydowałam się na tę serię. Może dlatego, że znajduję się ona na prawie każdej półce polskich booktuberów? (Tak, kocham naszych booktuberów i non stop ich oglądam!)

5. "Gwiazd naszych wina" John Green



"Gwiazd naszych wina" czytałam już we wakacje, ale książkę wtedy pożyczyłam od przyjaciółki. Teraz postanowiłam mieć własną wersję tej książki i jak już kiedyś wspominałam, chcę przeczytać ją ponownie.

6. "Baśniarz" Antonia Michaelis


Gdy przeczytałam opis "Baśniarza" od razu stwierdziłam, że chcę mieć tę książkę. Zanim zaczęłam tą całą swoją przygodę z książkami, to czytałam wiele fanfiction. Właśnie "Baśniarz" skojarzył mi się z fabułą fanfiction, które kiedyś czytałam.

7. "Nigdy nie gasną" Alexandra Bracken

Druga część "Mrocznych umysłów". Nie czytałam ich jeszcze. Po prostu mam wiele książek, a mało czasu. Zamierzam się za nie wziąć we ferie zimowe.

8. "Szklany tron" i "Korona w mroku" Sarah J. Maas

Te książki to jakiś fenomen w Polsce. Każdy je wychwala, więc czas na mnie, abym sprawdziła, czy rzeczywiście jest co chwalić. :)

9.  "Pandemonium" Lauren Oliver

Druga część, zaraz po "Delirium". Również nie zaczęłam jeszcze tej trylogii, ale jeśli starczy mi czasu, zacznę ją podczas tej przerwy świątecznej. Jeśli nie, wezmę się za nią w pierwszej kolejności we ferie.

10. "W śnieżną noc" John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle

Kupiłam tę książkę tylko ze względu na Johna Greena i święta. Myślałam, że poświęcę dla niej tylko te trzy dni świąt. Niestety miałam urwanie głowy i dopiero jestem na początku opowiadania Johna Greena. Jak przeczytam, pojawi się recenzja.

11. "Książę i gwardzista" Kiera Cass

Krótka nowelka do serii "Rywalki". Czytałam tę trylogię i jak najbardziej mi się spodobała. Była bez skaz. No może moim jedynym problemem był ojciec Maxona, ale jakoś go przetrawiłam.

12. "Ostatnia spowiedź. Tom III" Nina Reichter

Tę książkę już przeczytałam. Recenzja tutaj

cdn.
P.

4 komentarze:

  1. Ojej, ale zdjęcia wyszły pięknie! A stos wspaniały :) Również zamierzam w najbliższym czasie zakupić "W śnieżną noc" i "Koronę w mroku" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      "W śnieżną noc" jak na razie jest ciekawe. Świetnie wprowadza w świąteczną i zimową atmosferę :D

      Usuń
  2. Wow, ile książek! zazdro... ;p Miałam na święta nie dostać książek, bo mam zamówiony nowy regał i to był mój "książkowy" prezent, jednak mimo to parę książek pod choinką znalazłam, a oprócz nich inne wspaniałe prezenty! :) Jak przeczytasz to koniecznie daj znać co myślisz o "Obsydianie", bo chciałam kupić ;)
    PS. Też dostałam Baśniarza i W śnieżną noc!!! :D żółwik!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żółwik, żółwik. "Obsydiana" chcę przeczytać jeszcze w tym roku :D

      Usuń